Szukaj
Tranz-x
Alhonga
Artek
Avid
Baradine
Basta
Beto
Bike Hand
Bike on Wax
Black Stone
Brunox
Continental
CST
Elite
Expand
FP
Fuji
GP
Herrmans
Import
Jet
Kenda
KLS
KMC
M-Wave
Magura
Mariposa
Marwi
Mighty
Neco
Niro
OnGuard
Orion
Panasonic
Point
Promax
Prox
Romet
Saccon
Schwalbe
Sekura
Selle Royal
Shimano
Sigma
Simpla
SKS
Sram
Sunrace
Suntour
Tektro
Tranz X
Ventura
VP
X-light
XLC
Zoom
Alhonga
Artek
Avid
Baradine
Basta
Beto
Bike Hand
Bike on Wax
Black Stone
Brunox
Continental
CST
Elite
Expand
FP
Fuji
GP
Herrmans
Import
Jet
Kenda
KLS
KMC
M-Wave
Magura
Mariposa
Marwi
Mighty
Neco
Niro
OnGuard
Orion
Panasonic
Point
Promax
Prox
Romet
Saccon
Schwalbe
Sekura
Selle Royal
Shimano
Sigma
Simpla
SKS
Sram
Sunrace
Suntour
Tektro
Tranz X
Ventura
VP
X-light
XLC
Zoom
Informacje
Kontakt
Płatności i wysyłka tel. +48607956868
Sprawy techniczne tel. +48502360848
e-mail: lightsport93@gmail.com
Sprawy techniczne tel. +48502360848
e-mail: lightsport93@gmail.com
Nowoczesna technologia wtrysku dwukomponentowego
umożliwia zastosowanie w tylnych płetwach
elastycznego tworzywa high impact,
odpornego na działania mechaniczne i środowiskowe.
Jednocześnie tworzywo elastyczne jest lżejsze
i może być barwione na inny kolor niż właściwy rdzeń błotników.
Błotniki montuje się do roweru za pomocą 3 elementów.
Pierwszym elementem jest ruchoma obejma,
która przesuwa się po całej długości błotnika.
Dzięki temu rozwiązaniu dopasujemy błotnik do
każdej ramy, ponieważ nie ogranicza nas pole
mocowania tak istotne przy innych rozwiązaniach.
Drugim elementem mocowania są druty boczne,
które trzymają błotnik w stałej odległości od opony
przez co nie lata on podczas jazdy.
Trzeci element montażu występuje tylko w błotniku tylnym
- w wersji SDL (Simpla Design Long) jest to fasolka w błotniku,
przez którą przykręca się błotnik do dołu ramy.
Dodatkowo zaślepki otworów montażowych drutów bocznych
w tylnej części błotnika przeznaczone są na odblaskowe naklejki
3D dla podniesienia bezpieczeństwa rowerzysty na drodze.
UBIQUIT dedykowany jest do rowerów Urban, City, Trekking oraz Cross.
Specyfikacja
- waga: 340g
- kolor: Kolor rdzeń:tytanowy Kolor dotrysk: czarny
- materiał: tworzywo sztuczne - PP
- Mocowanie: podkowa amortyzatora, rama 25 mm - 40 mm, druty boczne
- rozmiar koła: 28''
- szerokość opony: 28 mm - 40 mm
- uwagi: tylny błotnik chroni całe koło
umożliwia zastosowanie w tylnych płetwach
elastycznego tworzywa high impact,
odpornego na działania mechaniczne i środowiskowe.
Jednocześnie tworzywo elastyczne jest lżejsze
i może być barwione na inny kolor niż właściwy rdzeń błotników.
Błotniki montuje się do roweru za pomocą 3 elementów.
Pierwszym elementem jest ruchoma obejma,
która przesuwa się po całej długości błotnika.
Dzięki temu rozwiązaniu dopasujemy błotnik do
każdej ramy, ponieważ nie ogranicza nas pole
mocowania tak istotne przy innych rozwiązaniach.
Drugim elementem mocowania są druty boczne,
które trzymają błotnik w stałej odległości od opony
przez co nie lata on podczas jazdy.
Trzeci element montażu występuje tylko w błotniku tylnym
- w wersji SDL (Simpla Design Long) jest to fasolka w błotniku,
przez którą przykręca się błotnik do dołu ramy.
Dodatkowo zaślepki otworów montażowych drutów bocznych
w tylnej części błotnika przeznaczone są na odblaskowe naklejki
3D dla podniesienia bezpieczeństwa rowerzysty na drodze.
UBIQUIT dedykowany jest do rowerów Urban, City, Trekking oraz Cross.
Specyfikacja
- waga: 340g
- kolor: Kolor rdzeń:tytanowy Kolor dotrysk: czarny
- materiał: tworzywo sztuczne - PP
- Mocowanie: podkowa amortyzatora, rama 25 mm - 40 mm, druty boczne
- rozmiar koła: 28''
- szerokość opony: 28 mm - 40 mm
- uwagi: tylny błotnik chroni całe koło
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Klienci polecają również: