Alhonga
Artek
Avid
Baradine
Basta
Beto
Bike Hand
Bike on Wax
Black Stone
Brunox
Continental
CST
Elite
Expand
FP
Fuji
GP
Herrmans
Import
Jet
Kenda
KLS
KMC
M-Wave
Magura
Mariposa
Marwi
Mighty
Neco
Niro
OnGuard
Orion
Panasonic
Point
Promax
Prox
Romet
Saccon
Schwalbe
Sekura
Selle Royal
Shimano
Sigma
Simpla
SKS
Sram
Sunrace
Suntour
Tektro
Tranz X
Ventura
VP
X-light
XLC
Zoom
Sprawy techniczne tel. +48502360848
e-mail: lightsport93@gmail.com
reklamacje
Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem Konsumenta.
8.1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem umowy - bez wad.
8.2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi jeżeli rzecz sprzedana ma wadę
fizyczną lub prawną - przez okres 2 lat od wydania rzeczy. Wada fizyczna polega na niezgodności
rzeczy sprzedanej z umową.
8.3. Sprzedawca informuje, że w przypadku Towarów objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
8.4. Udzielona gwarancja na sprzedany Towar jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego).
8.5. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
8.6. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
8.7. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby Klient wypełnił protokół reklamacyjny (lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną e-mail lightsport@gmail.com lub pocztą na adres do korespondencji Sprzedawcy.
8.10. Wadliwy Towar, jeżeli jest to możliwe i celowe - po uzgodnieniu ze Sprzedawcą należy odesłać na adres do korespondencji Sprzedawcy.
8.11. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
8.12. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa Klient może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy.
8.13. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
8.14. Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania Towaru w ramach reklamacji poinformuje drogą pisemną lub elektroniczną Klienta o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
8.15. Po uwzględnieniu reklamacji Sprzedawca zwróci Klientowi koszty przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez Klienta. Sprzedawca przekaże należną kwotę Klientowi na rachunek bankowy.
8.16. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - Sprzedawca odeśle produkt Klientowi na własny koszt.
8.17.Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad produktu - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych
Druki do pobrania:
Odstąpienie od umowy: Link!
Reklamacja: